Thursday, February 16, 2017

Cerita Hari ni


Aku dari dulu sampai sekarang memang suka bab-bab create blog ni. Tak tahu kenapa. Ejas sana ejas sini. Tak puas hati sokmo.

Nape tak tahu. Huhuhu
Hari ni ejas blog bisnes. Tunggang langgang jadinya.

Semoga esok lebih baik. By the way hari ni order nasi delivery RM6 saje. Sedap gila.

Sedapnya sehingga menjilat jari. Esok order spaggety pulak. Makanan kat bawah ni bukan murah. Kelmarin lapar punya pasal pergila beli nasi goreng dengan ayam.


Macam ni pun makcik caj RM6.50. Sedih mak. Huhu. dahla nak berjimat cermat ni.

Bila Kak Lubna asyik foward2 pasal lunch box delivery. Semalam cuba. Ingatkan pukul 12 sampai. 11.30 dah sampai. Tapi aku makan pukul 12.30. Kang tak pasal-pasal kena marah.

Sebenarnya dalam rezeki aku ada rezeki orang lain. Niat dalam hati nak bantu orang lain. Kalau semalam order 3 bungkus. Hari ni aku collect order 9 bungkus.

Hahaha ayat promote memang tak boleh blah.

Menu berubah setiap hari.

Esok aku order spaggety meat ball. Harga pun takdelah mahal sangat.

Thanks Kak Lubna sebab share dengan saya dan saya pulak share dengan yang lain-lain.

ok bye !

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen membina. Terima kasih.